2010年11月15日星期一

CWB 狀元王家沙

甲+
狀元同冇狀元分別:狀元得一個,所以只有一間狀元王家沙。食物精緻點,價錢貴一點。
裝修:最好笑係見到有幾個大大個好似中文嘅字掛在牆上,睇清楚原來全部係英文! CUTE!
價錢:超值!晚飯大魚大肉每人才不過$200。
服務:醒目,快,準!其他

食物:

我的燻魚是由張徹太太教我做的。我覺得全香港做燻魚做得最好的是她。用料是魚腩,汁又能滲入魚內,工夫很繁,一邊炸魚,一邊煮汁,魚一炸起便要趁熱放入汁內才能嗦到汁味,而汁一定要一路在火爐上熱着,不然會凝結,一路在火爐上煮,汁才會變稠,總之麻煩!!!張徹太太教的燻魚除味道好,質感亦好,外脆內軟。
食完狀元王家沙的燻魚,我第一時間致電張太,告訴她,我們的燻魚只能排第二!!狀元王家沙的燻魚,一放入口我已經要認輸了,因為她的燻魚是熱辣辣的。燻魚本是個冷盤,我第一次食燻魚是熱的。嘩!味道好,外邊比張太做的更脆,魚比較厚身,原來她們的煮法是將做好的冷盤燻魚再落鑊炸多一次,再嗦多一次汁,即多我們一層工夫。
「服」!做生意還要比我們在家中做多一層工夫,真的「服」!

超好食:燻魚$62

其他食物也非常好,如:醉豬手$52
皮是脆的,又夠酒味

脆鱔$58
正!

牛肉餅$28/2件
正!

上海話梅骨$78
正!

狀元王家沙

地址:銅鑼灣恩平道 28號利園二期 115-116號鋪
電話: 2722 6222

蘇施黃

 

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。