2007年7月2日星期一

TH Jam Bakery


 

 

 


Jam Bakery
地 址 : 大 坑 施 弼 街 28 號 地 下
電 話 : 2805 6696

我 是 Anita 。 小 時 候 我 已 經 對 蛋 糕 好 有 興 趣 , 幻 想 大 個 去 蛋 糕 店 賣 餅 , 不 過 學 校 沒 有 蛋 糕 系 , 所 以 退 而 求 其 次 讀 設 計 , 畢 業 後 做 過 graphic 和 web design 。
雖 然 如 此 , 我 和 蛋 糕 的 緣 份 卻 仍 然 沒 完 沒 了 。 假 期 常 去 逛 餅 店 、 買 cookbook 。 有 一 次 親 手 做 了 一 個 士 多 啤 梨 蛋 糕 , 感 覺 超 滿 足 , 就 更 加 瘋 狂 愛 上 整 餅 。
同 事 家 人 常 常 讚 我 的 蛋 糕 好 吃 , 信 心 大 了 , 就 諗 或 者 可 以 靠 蛋 糕 維 生 , 於 是 試 試 上 網 接 柯 打 做 蛋 糕 。 做 做 , 愈 來 愈 有 興 趣 做 蛋 糕 , 就 主 力 接 柯 打 做 蛋 糕 。 而 且 今 年 我 都 三 十 幾 歲 , 好 應 該 趁 後 生 做 自 己 想 做 的 事 , 於 是 索 性 辭 工 , 用 積 蓄 開 了 這 間 店 。
初 時 以 為 開 鋪 整 蛋 糕 好 易 , 點 知 事 無 大 小 都 要 理 。 好 似 間 鋪 諗 住 開 銅 鑼 灣 夠 旺 啦 , 點 知 豆 腐 咁 大 的 舖 租 金 貴 到 嚇 死 人 , 唯 有 揀 平 平 的 大 坑 。 本 來 諗 住 全 店 用 木 門 , 看 來 natural , 原 來 消 防 條 例 列 明 廚 房 道 門 一 定 要 用 防 火 板 , 結 果 要 拆 過 再 裝 修 。



另 一 邊 牆 上 貼 上 Anita 和 朋 友 、 客 人 在 店 中 拍 的 寶 麗 萊 , 都 說 小 店 特 別 sweet 。



店 子 靠 牆 一 面 做 成 吧 讓 客 人 堂 食 , 粉 綠 色 的 剪 影 牆 畫 由 Anita 親 自 設 計 。





Jam Bakery 選 址 大 坑 , 與 唐 樓 舊 鋪 為 鄰 。

我 第 一 次 做 生 意 , 唔 係 好 知 點 運 作 , 初 時 日 日 做 好 多 餅 諗 住 餅 櫃 好 睇 的 , 點 知 因 為 新 鋪 無 人 識 , 蛋 糕 賣 唔 去 , 收 鋪 時 要 掉 晒 佢 , 又 心 痛 又 心 寒 , 怕 蝕 本 。 見 過 鬼 怕 黑 , 就 每 日 做 番 少 貨 , 點 知 蠢 到 連 大 時 大 節 都 唔 識 得 做 多 。 最 記 得 母 親 節 , 好 多 人 想 買 蛋 糕 俾 媽 咪 , 我 卻 做 唔 夠 蛋 糕 , 有 生 意 都 做 唔 到 。
所 以 , 初 時 收 入 唔 係 幾 好 , 一 個 月 得 八 千 蚊 , 我 打 份 工 都 萬 幾 啦 ! 我 媽 媽 又 是 很 傳 統 的 人 , 見 我 做 到 三 更 半 夜 咁 辛 苦 , 就 叫 我 唔 好 做 。 有 次 我 凌 晨 兩 三 點 先 收 工 , 電 話 又 無 電 , 媽 咪 以 為 我 有 咩 意 外 走 去 報 警 ! 而 家 諗 番 覺 得 好 笑 。 但 其 實 當 時 都 幾 唔 開 心 , 覺 得 家 人 唔 明 白 我 又 唔 支 持 我 , 壓 力 都 幾 大 。
就 連 做 蛋 糕 , 感 覺 同 以 前 都 唔 同 。 以 前 為 興 趣 , 鍾 意 幾 時 整 就 幾 時 整 , 而 家 就 日 日 要 做 幾 十 件 蛋 糕 ; 以 前 自 己 食 樣 樣 都 用 最 好 的 , 而 家 做 生 意 又 唔 同 , 連 我 媽 咪 都 話 : 「 你 買 盒 士 多 啤 梨 都 六 七 十 蚊 , 你 收 幾 錢 一 個 蛋 糕 呀 ? 」



聽 完 我 都 覺 得 幾 有 道 理 , 但 諗 深 一 層 , 新 店 最 緊 要 係 口 碑 , 要 儲 到 熟 客 , 用 料 如 果 唔 好 又 賣 幾 十 蚊 件 , 咁 點 解 人 唔 幫 襯 酒 店 ? 我 已 經 唔 及 酒 店 餅 房 設 備 完 善 、 包 裝 又 精 美 , 所 以 更 加 要 用 靚 料 , 如 美 國 費 城 芝 士 、 Valrhona 朱 古 力 、 瑞 士 Hero 栗 子 蓉 , 同 酒 店 睇 齊 。
小 店 出 品 同 酒 店 最 大 分 別 係 , 酒 店 又 只 會 做 些 大 路 款 式 , 我 就 常 常 諗 些 新 口 味 , 好 似 荔 枝 蛋 糕 、 伯 爵 茶 蛋 糕 、 青 蘋 果 熱 情 果 蛋 糕 。 客 人 想 蛋 糕 多 cream 、 多 生 果 , 我 都 可 以 度 身 訂 造 。
一 句 到 尾 , 自 己 整 自 己 賣 蛋 糕 , 勝 在 用 心 。 打 工 仔 做 又 三 十 六 唔 做 又 三 十 六 , 自 己 做 老 闆 , 成 敗 榮 辱 都 係 自 己 個 名 , 自 然 想 做 到 最 好 。 做 蛋 糕 時 專 心 , 招 呼 時 落 力 , 多 send newsletter 介 紹 新 產 品 俾 熟 客 , 自 然 可 以 吸 引 到 cake lovers !



1 芒 果 半 球 蛋 糕 $180(1 磅 )
三 層 海 綿 蛋 糕 夾 新 鮮 芒 果 , 外 面 是 蛋 糕 碎 , 入 口 鬆 軟 , 芒 果 味 濃 。
2 朱 古 力 慕 絲 蛋 糕 $200 (1 磅 )
朱 古 力 味 突 出 香 濃 , mousse 質 感 滑 溜 。
3 綠 茶 豆 腐 芝 士 餅 $22
口 味 比 較 light , 淡 淡 綠 茶 味 很 香 , 豆 腐 味 也 是 淡 淡 的 。
4 異 國 風 情 芝 士 餅 $22
兩 層 海 綿 蛋 糕 中 間 夾 用 檸 檬 、 熱 情 果 、 芒 果 、 香 蕉 等 生 果 混 合 的 cheese cake , 味 道 酸 酸 甜 甜 。
5 青 蘋 果 熱 情 果 慕 絲 蛋 糕 $20
酸 咪 咪 的 雙 層 mousse 非 常 醒 胃 , 果 味 香 , 口 感 滑 溜 。



1



2



3



4