2010年4月25日星期日

QB Oodles of Noodles

地址︰鰂魚涌糖廠街 39號地下
電話︰ 2856 9848
 

太古坊是近年舊區重建,成功將一個工業舊區變身高級商業大廈其中一個代表作,太古坊的出現,令整個地區中產了,寫字樓客鍾意食西餐和 Happy Hour,在南華早報工作的朋友常跟我說:「我的鬼佬鬼婆同事,星期五晚去 Happy Hour的時間比上班還要長。」連帶整個區都洋化起來,亮麗起來。

蝦醬豬肉碎炒飯$48

Oodles of Noodles的地址是糖廠街 39號,來到明明係泰蘭花,橫睇掂睇都見唔到有麵店,後來才知道,麵店躲在餐廳的後巷。
那條後巷原來跟前街一樣熱鬧,不過只限午市,因為寫字樓客人人要食午飯,這條後巷有好多選擇,有意式薄餅、越式粉麵、日式拉麵、西式三文治,而 Oodles of Noodles則走泰式路線,令整條街充滿異國風情。
這裏標榜泰式車仔麵,冬蔭功湯底或喇沙湯底連粉麵賣$25,清湯則賣$20,粉麵有四個選擇,包括油麵、金邊粉、河粉和米粉。配料方面,分$6一款和$8一款,$6一款的多數係魚蛋、豬皮、蘿蔔那些傳統用料,共有 14種,而$8一款的則是肉類為主,像肥牛、雞翼、鮮蝦之類,共十種選擇。
我揀了$25喇沙湯金邊粉,搭三款$6的咖喱魚蛋、冬菇和豆卜,以及二款$8的肥牛和紮肉,埋單一計,這碗泰式車仔麵共銀$59。另外還點了$50金柚蝦沙律、$48青咖喱煙鴨胸和$48蝦醬豬肉碎炒飯。最後發現碗麵貴過晒其他。

金柚蝦沙律$50

我以一個 OL的心態對待這間麵店,甚至整條後巷,以這間麵店的收費做標準,平均五十元便食到一碟飯或麵又或沙律( OL至愛),而且凡光顧滿$40,可獲贈汽水一罐,即係$50有飲有食,以這個區的一般白領計,算係 OK,而且白領愛食晏時間落嚟走動一下,算係鬆鬆筋骨,只不過,秋冬天還可,踏入春天雨多,夏天熱爆,相信後巷風光未必可以維持。還好,這兒其實主打外賣,應該影響不大。何以會說主打外賣?因為即使我是堂食,上枱的食物除了碗車仔麵,都是用外賣透明膠盒盛載,方便吃剩打包,還是減低清潔阿嬸這項開支,相信大家心中自有答案。
我以為沙律會先上,可是錯了,搶先上枱的是泰式車仔麵,湯夠味,金邊粉與喇沙湯底又十分協調,配料中令人失望的是咖喱魚蛋,死死實實的一團咖喱味粉糰,豆卜和冬菇都不俗,最叫我欣賞的是紮肉,相比下,肥牛都要失色。

青咖喱煙鴨胸$48

蝦膏豬肉碎炒飯都幾好,只是隨飯附送的幾片豬頸肉都不怎麼樣!金柚蝦沙律,我嫌蝦的雪氣太重,冇味冇道,所以我心裏暗忖,再有機會幫襯,會請他們換上紮肉,相信會更合意。但見鄰枱的鬼佬明明比我遲來,可是他點的咖喱都上枱了,我的青咖喱卻一直未見蹤影,惟有請服務員了解,原來漏了單。
我和朋友吃不完所有食物,一如我之前所想,加個蓋,全部可以帶走,最搞笑係,由於滿$40即可獲贈汽水一罐,與朋友二人喝了兩罐,由於青咖喱比預期中辣,服務員提醒我們尚有汽水可以提供,所以再開一罐,到最後打包,還有三罐未飲,計一計前後六罐,我還以為我們共消費了$240,實情只係$205,而且我忘了付賬,店方也忘了收。最後,要勞煩朋友走了兩趟清還這條數,因為這店與上班日掛鈎,以及由中午十二點營業至下午四點,朋友星期五去到已是黃昏六點,惟有星期一再跑一趟!都是我的錯,忘了付鈔,亦忘了提點!

泰式車仔麵$59

    泰式車仔麵$59