2011年4月30日星期六

不好蒲的蒲點 OZONE

C+
前兩期介紹了 ICC 101/FL,今期上 118/FL! ICC由 103/FL開始至 118/FL係 Ritz-Carlton,而頂樓係新蒲點, OZONE 1/4露天, 3/4室內。在露天區,大霧的日子,二十步外看不到對方,有騰雲駕霧孫悟空感覺。

奇怪…

有酒吧,一定啦!
有個 Sushi Bar, Why?!
有兩間 V.I.P房,一間望 IFC景。
min charge(星期日至四)$20,000
(星期五、六)$25,000
另一間冇景,都要$10,000,$15,000
兩間房係 set「行」食飯枱,食乜呢?
負責人話亞洲小食,可自訂餐單。飯同酒係兩件事,坐在 V.I.P房 sit down dinner然後等佢執房再蒲?!唔知佢想點?!

有期待…

其實很多朋友對 ICC Ritz-Carlton都有些期待,包括我自己。記得第一日喺 OZONE,碰到劉嘉玲,第一句就問我,第一次嚟呀……跟住見到俞琤,佢問我:第一次嚟呀,跟住見到兩位年青朋友,分別都有問係咪第一次嚟……又唔見大家喺雲吞麵鋪碰頭會問:「第一次嚟食雲吞麵呀……」

Ozone係乜?

Lounge但配上極大極嘈的 Disco Music,枱有 4人圓枱,好似 coffee shop,亦有 U-Shape Sofa,好難傾偈,又嘈又遠。但係又冇舞池跳舞噃,所以唔知佢想點!

音樂

第一日, DJ係個女仔還可以。第二日,係個男 DJ,播嘅係 80年代 disco。我同蔡一傑去,傑仔識打碟,我亦在 80年代打碟搵外快,不過我只係電台水準,當然很低,只係去吓啲 roller場,啲海上遊,叫做有啲 disco場音樂,歌接歌。傑仔技術係可以兩首歌搵啱個 beat,兩首歌一齊播(叻,可以同播一兩分鐘)然後飛走一首,這樣歌接歌,我講緊係 80年代,竟然今日,有 DJ勉強用 delay去播歌!即係好似 echo迴音,最後一個音,花,花,花,花……然後接第二首歌上。唉……!!!

Opening Hours

Sun-Thurs 5pm-1pm
Fri-Sat 5pm-2pm
我都想知 5點(下午呀!)邊個出嚟蒲?早上 5點,我反而知噃。我去過 OZONE兩次,兩次都係大概 11pm,搭的地方,已排長龍,我朋友 12midnight來,佢話樓下有成百人排隊,但其實上到去一點都唔逼,如果我要排隊,我會好懊惱囉,排餐死,原來上到去絕不逼。 12點多才上到去,一點打烊?邊度有蒲點收一點,星期五、六收兩點?又要再諗去邊度蒲,即係叫我唔好嘥錢嚟……唔知佢想點!

好可惜, OZONE都令一班蒲友失望,喂,我係 80年代大蒲友,現今已收山,都覺得你唔得,就真係有問題,蒲友鍾意出嚟蒲係 to see and to be seen! OZONE大家坐一角;傾偈,但音樂又大;啲人又唔靚,第二日見到一對中年夫婦, casual look仲拎住兩個街市環保袋。吓!點同佢一齊蒲呀?!!
OZONE一定要 position過自己,除非人哋誤解了佢哋根本唔係想做蒲點啦!唉,不如 consult吓楊其龍啦,係愛蒲的人至識做好玩的蒲點 o架。

Ozone

地址:九龍柯士甸道西 1號 ICC 118/F
電話: 2263 2010