2011年5月30日星期一

TST AL MOLO

Salsiccia$148,侍應推介的 pizza,明明是 broccoli rabe,但似炒燶的菜心; Scamorza的芝士味亦無乜。

    Salsiccia$148,侍應推介的 pizza,明明是 broccoli rabe,但似炒燶的菜心; Scamorza的芝士味亦無乜。

    尖沙咀海運大廈地下,對海一列餐廳,面向郵輪碼頭,景觀無敵。 Caffe Habitu搬走後,靚鋪懸空,一直好奇由哪一間餐店頂上,求神拜佛是新名字,不要再由連鎖店壟斷,浪費大好位置。結果,開估是大名鼎鼎的米芝蓮星級名廚 Michael White。難免期待。

    Michael White在紐約共打理三間意大利菜餐廳,加埋,拎過六粒米芝蓮星星。 AL MOLO是 Michael White首次進軍海外的試金石,派出徒弟 Jimmy Everett擔任行政總廚。餐廳名字 AL MOLO是意大利文,解碼頭。改得個咁有詩意的名字,加埋 Michael White個名,仲唔係行 fine dining路線?
    訂了枱,揀平日夜晚幫襯。第一眼嚇到我的,不是有人排隊不是環境豪華,是放於門口一張宣傳海報,自助午餐$148。$148?如果是 fine dining,平爆。我從來唔相信貴嘢先好食,又貴又難吃是很常見的自然現象,一點沒有驚訝,但有了消費指數比預期低的心理準備打底,我的包容力已經相應作出調整。
    行入餐廳,還是有點點驚訝。環境格局是典型西餐廳情調,但座位擺放未免太密,在兩邊座位中間擺多一行四人位,如果坐滿客,正常人應該無法步行穿過,逼到呢,似去屋邨茶樓搵位,但係人哋茶樓光光猛猛,呢度就黑黑沉沉……

    又係 open kitchen裝修,班廚非常輕鬆,你見到一嚿嚿冰鮮雞冰鮮豬被搬出雪櫃,胃口即大減。

    意粉製造位置面向商場方向,任人參觀,背後便是通往廁所的走廊,更惹味。

    平吖嘛,當然要坐逼啲做多啲客, OK,我明白。打開餐牌,果然夠平, pizza平均都係$120左右, Pizza Hut或芝脆雞價位,你去連鎖意大利菜餐廳 order都差不多。叫侍應來推介,沒有笑容,不主動解釋,企得很直,說話很細聲,以為我們一定聽得很清楚,跟你去快餐店見到那些年輕兼職學生的服務態度,差不多。上菜速度超快,好似點完菜唔使五分鐘已經煮好食得,比你去大××吃個叉雞飯還省時間。根據侍應推介點了幾道菜,最令人難忘是那個號稱必須一試的 Salsiccia pizza,上枱時,食物溫度應該接近室溫,不夠熱,逼不出芝士味, pizza上的菜一條條無水分似菜乾,屍體般形狀攤放在餅底上,很失望很失望很失望。我以為只有呢碟失準,跟手上場的意大利雲吞也遇到相似情況,又係唔夠熱;另一碟羊肉亦明顯吃得出食材不夠新鮮。食完,未食飽,但想再 order的意欲已經沒有。

    埋單,三個人食餐不太飽肚的晚餐,冇開酒,$949。講真,唔貴,以同區同級米芝蓮餐店之米芝蓮名氣,算好平,睇睇張單,原來收多一蚊,捐去 Room To Read的慈善計劃,你捐一蚊,佢公司又捐一蚊。但係現場無人解釋無人通知老奉一樣,我不可以不喜歡做善事嗎?幫襯之前,你又唔同我講定先?我向來覺得飲食是主觀的一件事,我覺得好,你未必;我批評,你也可以持相反意見。但吃完這一餐,在座三個人,大家都話情願出去加個漢堡包或雲吞麵。無辦法啦,新開張,侍應已經夠數,但唔醒目,無人主動執碟,搞到上菜時客人要幫埋忙執乾淨個位俾侍應放菜,仲唔係快餐店或茶餐廳?

    Carpaccio$138,薄薄一片生牛肉,算鮮甜,頭盤是整餐飯最出色。可能,因為,不用熱食。

    Agnello$298,將羊扒切成一塊塊上枱,可惜羊肉不新鮮,又係衰唔夠熱,令羶味更明顯。

    Pansotti$148,本人熱愛 Ravioli,但呢碟,號稱是 slow cooked tomato,我完全食唔出番茄味。

    試食時,人客不多,還可以,但想像不到坐滿客時,會逼成點。

    始終是無敵維港景殺食,你訂位,記得訂露天位,闊落得多,有酒吧枱,係多啲人食煙之嘛。

    評分

    食物:★★
    服務:★★
    環境:★★★
    價錢:★★★★★

    AL MOLO

    地址:尖沙咀廣東道 17號海港城海運大廈 G63
    電話: 2730 7900