2008年9月8日星期一

TH New York Club



地 址 : 大 坑 新 村 街 20 號 地 下
電 話 : 6530 0288
營 業 時 間 : 星 期 一 至 日 6pm-11pm

 

「 千 祈 要 話 我 又 貴 又 難 食 呀 ! 」
繼 我 小 時 聽 過 跑 馬 地 「 花 仔 」 賣 荔 枝 隨 街 叫 「 細 個 荔 枝 、 大 個 核 」 。 這 是 少 有 的 食 完 一 餐 頗 好 食 而 且 便 宜 的 泰 國 餐 廳 , 老 闆 會 這 樣 吩 咐 我 。
這 老 闆 其 實 是 我 的 朋 友 Suki , 看 , 我 的 朋 友 多 有 性 格 ! 前 大 半 年 已 經 有 朋 友 話 俾 我 知 Suki 在 大 坑 開 了 間 小 店 。 那 天 我 們 還 駛 車 預 備 去 八 一 , 聊 聊 天 ! 可 是 去 到 已 關 了 門 。


最 近 去 電 頭 髮 , 電 頭 髮 師 傅 上 月 搬 了 去 大 坑 , 你 知 電 頭 髮 是 很 悶 的 , 需 時 又 耐 , 所 以 我 們 永 遠 的 話 題 都 是 食 。 大 家 就 分 享 大 坑 的 美 食 。 她 問 我 有 沒 去 過 一 間 叫 「 New York Club 」 , 我 說 : 「 沒 有 。 」 於 是 她 便 告 訴 我 , 甚 麼 甚 麼 好 食 , 突 然 提 及 一 碟 叫 「 炒 Suki 」 。 我 立 即 想 起 我 朋 友 Suki , 便 問 她 店 主 是 否 叫 Suki , 她 說 是 。 哦 ! 原 來 「 New York Club 」 就 是 那 晚 在 大 坑 四 圍 兜 了 十 分 鐘 , 我 朋 友 的 小 店 。 發 神 經 的 Suki 連 鋪 頭 名 也 不 掛 一 個 在 街 。 還 有 , 如 人 有 三 急 , 要 行 一 個 街 口 去 公 廁 ! 座 位 是 在 路 邊 , 冇 冷 氣 。 因 為 店 子 小 , 所 以 得 一 個 廚 神 來 自 泰 國 , 手 腳 慢 到 暈 , 等 餐 懵 才 有 得 食 !



炸 飯 ( 包 生 菜 ) $68 ( 一 個 月 不 定 期 做 1 次 )



胡 椒 龍 蝦 小 $138 , 大 $168 ( 時 價 )



炒 雜 菜 Suki $52


你 們 還 要 去 嗎 ?
看 看 我 寫 的 文 章 便 算 了 。 先 講 我 最 喜 愛 的 「 炒 Suki 」 , 我 本 來 以 為 是 為 老 闆 叫 Suki 所 以 有 碟 「 炒 Suki 」 , 原 來 「 Suki 」 乃 是 一 種 泰 國 汁 , 而 炒 Suki 是 一 個 很 普 通 的 炒 雜 菜 , 但 因 有 中 芹 , 所 以 特 別 香 , 粉 絲 索 了 Suki 汁 , 很 入 味 。 不 過 , 炒 得 比 較 濕 , 我 試 過 外 賣 , 回 鑊 再 炒 , 乾 身 更 好 食 。 她 們 還 有 Suki 汁 浸 海 南 雞 , 用 新 鮮 雞 所 以 很 有 雞 味 。 老 闆 Suki 話 最 緊 要 話 「 得 好 細 碟 ! 」
她 們 很 用 料 很 闊 佬 , 有 胡 椒 蝦 , 用 的 是 新 鮮 胡 椒 , 真 的 胡 椒 貴 過 蝦 ! 我 不 吃 辣 , 電 頭 髮 師 傅 說 咖 喱 蟹 亦 很 好 吃 。 攝 影 那 天 , Suki 特 別 叫 廚 師 煮 一 個 「 炸 飯 」 。 先 炸 了 一 些 飯 , 炸 到 像 飯 焦 , 加 上 花 生 , 薑 絲 、 芫 荽 、 辣 椒 、 黏 肉 , 炒 得 香 香 的 , 包 生 菜 包 ! 很 好 吃 , 不 過 Suki 話 不 定 期 做 的 , 一 個 月 先 至 可 能 做 一 次 。 Suki 補 充 其 實 碟 碟 都 係 不 定 期 做 , 所 以 千 祈 唔 好 睇 餐 牌 。
臨 走 , 都 要 俾 Suki 醒 , 「 如 果 唔 係 識 你 亞 蘇 十 幾 年 , 天 皇 都 唔 俾 佢 影 呀 ! 真 係 叫 佢 呀 … … 」 沒 辦 法 , 物 以 類 聚 !

蘇施黃